Renovering pågår!

Nu har vi målat hela taket på övervåningen.
2 lager behövdes.
Nu har vi rivit ner flera lager tapet i vardagsrummet och helspacklat en vägg.
Men nu köpte vi easy cover trots att det kostade multum enligt mig, rena rånet.
Och har satt upp i nästan hela rummet och ska fortsätta idag!
Så kan vi nog måla imorgon=)
Sedan ska alla lister målas och golv ska läggas innan vi är färdiga där inne.
Efter det så går vi vidare till köket och hallen tar vi nog sist tror jag för den är svårast pga. trappen.
Skönt att vi har kommit igång nu, så blir det ljust och fint här hemma.
Och vi har fått mycket hjälp utav Erika och James också :-) Det tackar vi för.

Paret som kollade på lägenheten ringer och ringer för dom vill verkligen köpa lägenheten för 340 000:-
10 000:- under utgångspriset.
Dom hade ansökt om lån och gjort allt klart.
Men nu har vi bestämt oss att bo kvar ett tag och fixa lite så kanske vi kan få ut mer för den senare.
En på gatan som också hade en 3a på 88,5kvm sålde sin ( inte alls så fina ) radhuslägenhet för 450 000:-
Det är stor skillnad på 340 och 450.

Och en annan som också har en 3a fast på 82 kvm och med bara balkonger då den ligger som en vanlig lägenhet.
Vill minst ha 385 000:- för sin eller bud.
Och den är inte heller så speciell.

Så kanske man gör rätt i att vänta ett tag!

_____________________________________________________________________________________________


Nu har jag 2 pass på jula kvar.
Jobbar idag och på Onsdag.
Sedan börjar jag på net 1 på Torsdag kl 09.00-17.00 , då ska vi befinna oss i Härnösand på coop forum.
Fredag samma tider, fast då är vi i torpshammar .
Lördag : Gävle höstmarknad så då blir det jag och 2 andra killar som åker.
Söndag: Gävle.

Så blir skönt att bli ledig imorgon iaf:-)


Nej nu ska jag städa undan allt oliver dragit fram.
Sedan laga middag till killarna då jag jobbar kväll och sedan bada =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0