Längesedan!

Haha har nog kommit ifrån min blogg lite.
Glömmer liksom bort den.

Jag har iaf renoverat och jobbat, så tiden har inte funnits riktigt.

Nu är vi i stort sätt klara med vardagsrummet, det vart toppen fint,
är riktigt nöjd.
Nu längtar jag tills hall och kök är klart också.
Men det kommer ta sin lilla tid.
Precis som vardagsrummet gjorde.
Men det är det värt.
Jobbigt för stunden bara.

Jobbet går bra också! Rullar på i vanlig takt.
Börjar att lära mig det mesta nu också.

Igår var vi med Oliver på bvc.
Han vägde 13 kg.
Och var 90 cm lång.

Han hade gått upp 1 kg på 7 mån.
Och längden hade han dragit iväg på!
Från 82 cm, till 90 cm.
Bra att han inte brås på mig måste jag säga =)
Inte roligt för en kille.

Här får ni en bild på mammas kille och Thea från i Söndags :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Lång kille, henke väger 13,5 men kommer inte ihåg hur lång han är/var... men inte 90 iaf!! ;)

2010-10-28 @ 21:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0