Resa utomlands.

Vi har ju bestämt oss för att åka på bröllops resa i Aug hela våran lilla familj :-)
16 dagar kommer det bli till Cypern som det ser ut nu.

Men sedan så är vi sååå less på kylan här i Sverige som har pågått ett tag nu.
Vi har haft några fina dagar tack och lov men ändå inte toppen varmt.
Iof så är det bara Maj mån ännu.
Men det vore inte helt fel med lite mer värme .
Så nu har vi bestämt oss för att åka till södra Grekland för att få sola lite ;-)
Skulle vara mellan 25-36+ grader där nu.
Kan väl inte bli bättre?

Vi bokade en resa 21 Maj men Joel ska ju på svensexa den 28 Maj i 2 dagar så då krockar det.
Så nu har vi nog bestämt oss för en resa den 19 Maj till Falliraki på Rhodos.
Jätte vackert där.

Och hotellet är ett family hotell, jätte fint .

Här är en bild på hotellet :-)





Kommentarer
Postat av: faster Erika

Ser ut att vara myyys pys dar pa Rhodos! Sjalv aker jag till spanien, majorca pa mandag! Ska bli jatte skont! Hoppas ni far lite varme hemma i sverige snart, har i London ar det ganska varmt och skont faktist, lite for mycket regn bara.. Kram!

2010-05-12 @ 23:54:20
Postat av: Emma S

Jag fick ju ditt lösenord hit till bloggen, tack för det :) Nu har jag också skaffat en blogg så jag tänkte att du skulle få den så du fick veta vem jag är :) Hoppas ni får det skönt på eran resa!

2010-05-15 @ 12:33:54
URL: http://endaghosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0