Fest hemma hos Erik!

Kvällen igår spenderade vi hemma hos Erik & co.
Han fyllde 27 år och det skulle firas.
Vi grillade, sjöng singstar och hade det allmänt trevligt allesammans.

Sara sa till mig senare på kvällen att Petter skulle spela på aveny.
Och det var ju lockande.
Så jag och Sara pratade ihop oss för att övertala våra karlar.
Och dom gick ju med på det :-)
Plus Simon.
Men dom övriga på festen ville stanna kvar.

När vi skulle åka ner så ångrar Joel sig då han jobbar jour i helgen.
Så vi struntade i att åka ner på aveny och åkte hem och löste av svärmor som hade varit barnvakt åt Oliver ist.
Joel sa till mig igår när han bestämde sig för att åka hem, att kunderna kommer att börja ringa tidigt imorgon och då måste jag vara "körklar" och pigg.
Vilken tur säger jag bara....
Han hade rätt och kunderna började ringa tidigt imorrse och nu är han på jobbet.
Jag leker med Oliver här hemma :-)

Vi får gå ut när båda är "helt" lediga ist :-)
Senast vi var ut är väl 2 år sedan?
Eller mer till och med.

Men ingen jag längat efter heller så.

Lyckades få 2 dåliga bilder igår , men lägger upp dom iaf.

Idag ska vi fira min syster på hennes 24 års dag, ska bli trevligt .
Och sedan blir det tidig kväll då jag ska åka till Gävle på kurs kl 7.00 imorgon. Phuuu.
Kommer sedan hem rätt sent vid 18.00 kanske och då ska vi åka till Stockholm.
Blir mycket bilåkande.


Nej nog för nu, nu väntar disken! Suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0