Visning åter igen!

Idag ska vi ha visning igen kl. 14.00 och jag har massor att fixa innan dess.
Sedan kl 16.00 ska vi på husvisning och det ser jag fram emot :-)
Nu håller vi tummarna att huset är något att ha och att paret lägger ett bra bud ;-)

Var ut till birsta igår och försökte hitta boom 2 men hittade det inte.
Får kanske söka mer idag om jag ska ut något.
Sprang in på ikea ist och köpte gardiner som jag snart ska sy upp.

Nu ska jag börja med storstädningen innan visning.

Fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: mli

Boom 2 ligger mittemot krauta och plantagen, alltså på andra sidan vägen. Efter drakborgen och det.

2010-03-31 @ 16:39:23
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0