Matförgiftning!!!!!

Jag mår illa ,jag mår illa........

Idag jobbade jag mellan 10.00-15.15, jag tog en lunch på ica kl 13.00, det blev en toast.
Hungrig var jag då jag endast hade druckit vatten innan, för jag fick sådan brådis imorrse.
Lunchen var slut 13.30.
Jag går tillbaka till kassan och ca 40 min senare så blir jag yr, svetten rinner om mig, illamående och magen vrider sig något så hemskt.
Helt ensam i kassan också, detta är verkligen ett "dröm" senario.
Jag ringer efter personal så jag får springa på toa, och kommer sedan tillbaka och hinner kämpa på i 10 min till innan jag måste springa igen.
Jag ville bara gå under kan jag lova.
Som tur var slutade jag kl 15.15 och åkte då vidare till Alnö för att kika på ett hus i min ensamhet.
Kände mig lite bättre vid detta tillfälle.
( Joel var hemma med migrän )
Sedan åker jag och hämtar Oliver hos mamma och pappa och kör hem.
Och jag är tvungen att köra fram till dörren och jag hinner inte ens plocka ut Oliver stackarn ur bilen innan jag måste springa på toa IGEN :/
Jag skyndar mig ut och hämtar stackarn och sedan är det dax igen... och igen....och igen.....!!!
Jag har inte ätit något mer och jag kommer inte göra det heller för jag mår fortfarande inte bra och jag är trött!!
Detta är något utav det värsta jag varit med om, speciellt när det sker på arbetstid i kassan.

Nej nu ska jag vila och hoppas på att jag blir bättre snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0