Låtval?

Imorgon har vi ju vårat möte med prästen men vilka låtar ska vi ha?
Psalmer?
Musik in och ut?

Jag är helt tom på ideer.

Vi har dessa som favoriter men kan inte ha alla.

Sonja alden: Du är allt.
Ted Gärdestad - För kärlekens skull.
Norum & Nilsson - Allt som jag känner
Aldrig ska jag sluta älska dig

Se på mig.
Öppna din dörr.

Lucie Silvas version av "Nothing Else Matters" In marsch? Ut marsch?

i will be right her waiting for you. In marsch? Ut marsch?

Vi vill ha någon av dessa två engelska låtar som solosång i kyrkan och en som in eller ut marsch.
 Men vi behöver 1 till solosång!

Hjälp mig!!

Psalmer:
Den blomstertid. ( Den ska vi ha iaf )
En vänlig grönska. Men detta är ett ?


Kommentarer
Postat av: mli

Hej! Glömde säga att jag är på den andra salongen imorgon, så kom till den. Den som ligger väggivägg med bodyshop och mittemot synoptik!



Så ska du se att vi får till det där :) Tänkte vi kunde ta och locka det också, för att se så att det går att göra någonting till bröllopet! :)



Syns imorgon kl 18 då!

2010-06-15 @ 18:35:18
URL: http://mlish.se
Postat av: Anonym

Nothing Else Matters som solo kanske?

Right Here Waiting For You som ingang?

Ted gardestad men for karlekens skull ar valdigt fin! Hihi =) Kram!

2010-06-16 @ 14:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0