Imorgon börjar allvaret!

Imorgon är mammaledigheten slut och jag återgår till mitt arbete.
Kommer sakna min plutt på dagarna , men det ska bli skönt att få komma ut i arbete igen.

Dock så har lilleman blivit sjuk och fått öroninflamation.
Inte alls roligt.
Hög feber, snoret rinner, hostar, svettas och allt vad man nu inte vill önska sitt barn.
Hoppas det går över snart.
Och att jag klarar mig nu när jag ska börja jobba igen.


Ikväll blir det bio med Sofia , vi tänkte se den nya svenska komedin.
Ska bli roligt.
Joel ska vara hemma med våran sjukling sålänge.

Nu ska jag fortsätta med maten så jag hinner med 6 bion.

Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Hej :)

Såg din länk på familjebloggarna.se :)



Har en tävling nu som du kanske vill vara med i?

Du kan vinna barnkläder till ett värde av 300 kr :)



http://mammajessica.webblogg.se/2010/may/tavling.html

2010-06-09 @ 09:27:18
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0