Håret fixat!

Ja nu är håret fixat inför bröllopet och det känns skönt :-)
En sak mindre att tänka på ;-)

Idag har jag jobbat, storhandlat och varit till svärmor med en midsommarblomma och lite fika.
Hon hadre köpt en jätte fin ring kudde till oss som vi ska ha i kyrkan !
Tack så jätte mycket!

Nu är jag ledig tors-sön så imorgon ska jag och oliver åka på familjefesten på willys som drakborgen håller i.
Ska bli mysigt , så hoppas vädret blir som idag eller bättre ;-)

På midsommar vet jag dock inte vad som händer, tänkte kanske åka på norra berget och kika lite sedan har jag köpt en massa midsommar mat som jag, oliver och joel ska äta iaf.
Kommer väl inte hända så mkt mer.

Nu ska jag gå och ta min medicin, blä!
Godnatt allesammans!


Kommentarer
Postat av: ruby och milo

Haha TACk:D ni funderar inte på en 2a?:)

2010-06-24 @ 09:44:42
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0