Furuvik!

Nu har man precis slutat jobbet för dagen.
Skönt att få lite ledigt nu på dagen så man kan ta vara på solen.
Ska väl ta och laga lite mat och efter det så ska joel ,jag och oliver till birsta och shoppa lite.
Fick ju lite birsta presentkort i födelsedags present :-)

Imorgon är jag ledig och då ska vi åka till Furuvik och spendera dagen.
Skulle bli 28+ och sol.
Perfekt väder för lite furuvik.
Kanske man kan bada också?
Ska bli mysigt :-)

Och nästa Onsdag så ska vi åka mot Malmö för att hälsa på en vän till Joel.
Och vi ska även ta båten över till Danmark.
Får se vad Oliver tycker om det :-)
Han har åkt en mindre båt till Turkiet från Rhodos men då var han bara 9 mån.
Och denna båt är ju lite större.
Blir spännande :-)

Snart är det bara 1 mån kvar tills att vi gifter oss.
Helt otroligt vad tiden har gått fort.
Men ännu är jag inte nervös, men det lär väl komma !

Nej nu ska jag laga middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0