60 dagar kvar!!

Snart blir jag fru Pettersson.
Känns overkligt....
Men underbart såklart.
Tiden har verkligen sprungit iväg.

Trodde den skulle gå segt , då jag längtar så mycket.
Men tvärtom.
Nu börjar man få lite brådis att fixa allt ist.
Mycket har vi dock ändrat på pga. olika omständigheter.
Men känns bra iaf.
Vi kommer ju ha en liten fest i en annan lokal tillsammans med våran familj.
Känns bra det också.

Åhhh..... Kan ni förstå? Snart ska jag stå i kyrkan och säga JA till den jag älskar!!!!

Drömmer mig bort............

Nästa Onsdag börjar jag jobba efter min mammaledighet också.
Känns såklart både roligt och jobbigt.
Jag kommer ju sakna Oliver tok mycket.
Men det kommer gå bra.
Känns roligt att komma ut och vara annat än mamma också.
Dock så har jag ju jobbat rätt mycket till och från i mammaledigheten.
Kommer förmodligen kännas kämpigare när lilleman ska börja på dagis.
Nu i sommar är han ju hemma med pappa så det känns ju annorlunda.

Ska nog gå bra :-)


Den 16:e ska vi ha möte med prästen också och planera allt.
Vi har för tillfället inte ens tänkt på vilka låtar vi ska ha eller vem som ska sjunga !!

Någon som är duktig att sjunga ? ;)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja snart är du fru, vad roligt =)



Det är ju himla skönt att jobba lite och även när Oliver börja på dagis kommer det gå bra.

Han kommer få det så bra på dagis, Eddie vill inte ens följa med hem.

Det är ett gott tecken och dom leker så mycket på dagis och det är bra för barn.

Det kommer gå så bra, fast förstår dig också att du gruva dig det gör väl alla.

2010-06-02 @ 00:04:16
URL: http://mammatessan.blogg.se/
Postat av: Anonym

meh ska man inte få vara med på festen :O /karla

2010-06-03 @ 07:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0