Skriva av mig!

Till att börja med så är jag väldigt less på att behöva vara sjuk jämt och ständigt.
Det ena efter det andra.
Är stamgäst på sjukan och apoteket!
Pengarna bara flyger iväg.
Känns väl mindre roligt.
Men man måste ju bli frisk också.
Varför ska pencillin / antibiotika ge sådana biverkningar? Kan man inte bara bli frisk och slippa lida av annat?
Nej nej och klart jag ska lida av magproblem m.m pga. allt detta.
Har fått i mig lite proviva nu iaf och en alvedon.



Men till saken! Ni som inte orkar läsa om mitt gnäll kan sluta läsa nu !

* Är man en riktig vän ifall man prioriterar ULLARED före sin väns bröllop? Och inte nog med det, man säger att man ska komma i några månader och sedan skriver man ett sms 2 veckor innan och säger ( Tyvärr kan jag inte komma för jag ska åka till Ullared då )
Och möhippan hade personen inte "råd" med.
Kan jag ju förstå om man ska spendera allt på Ullared.


Det är nu man märker vilka som står kvar och alltid finns där som vän.

Inte nog med allt detta så har det ju varit sådana problem bland våra familjer/släkter.
Så vi skippade den större festen som vi såg fram emot och valde en liten med bara familj.
För att slippa höra gnäll om vilka som kommer , och vilka som borde få komma.
Och kommer den så kommer inte jag?
Vad är det för stil? Kommer man inte för våran skull?
Verkar inte bättre.
Och min faster och familjen på den sidan har sagt upp kontakten med oss här hemma, för att dom har konflikter med andra i min familj. Vi har alltså inget med detta att göra men ändå så blir vi drabbade.
Dom kommer inte heller på bröllopet , fast det kanske inte var så svårt att räkna ut!

Ja det är många som gjort mig besviken och ledsen!
Synd att vi inte kunde få hjälp istället.


Kommentarer
Postat av: ruby och milo

usch... du verkar inte ha det lätt, men jag tror att du kommer att få ett fantastiskt bröllop ändå för hur bra blir det inte med människor som är dumma i huvudet som kommer hålla sig undan? :) Sånna människor s om sviker ska man inte älta för de hade ändå inte gjort saken bättre . Hoppas du får krya på dig nu och sluta vara så sjuk hela tidne . kram

2010-07-20 @ 18:55:18
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Sophie

Fy vad jag blir ledsen att se hur du behandlas. alla dom här idioterna som behandlar dig så här kommer få sitt straff och jag kommer tänka de så hårt att de verkligen sker nått dåligt. Du förtjänar guld, o himmel och massvis med kärlek. DU ÄR UNDERBAR <3 och denna "vän" S - är ingen vän.

2010-07-20 @ 20:24:58
URL: http://sophiebjornberg.blogg.se/
Postat av: Emma S

Jag hoppas att ni kommer få ett jätte fint bröllop. Men tänk såhär, de som vill komma för eran skull, de kommer. Man vill ju ändå inte ha elaka eller dumma personer runt sig på sin största och viktigaste dag. Så det var väl lika bra då!? Eller hur? Så jag håller tummarna för er och önskart er det bästa :)

2010-07-20 @ 22:06:24
URL: http://endaghosemma.blogg,se
Postat av: Anonym

=( hemskt!!!så jävla tråkigt och synd att det ska vara sådär!! vad arg jag blir! fan man gifter sig en gång och möhippa en enda gång då kan man vel finnas där för ens vän? ja synd iaf men det personen som inte ska vara med kommer att missa något aillafall. ja jag, peter och theodore kommer iallafall och det vet ni ju redan så ;). detta visste vi ju alla långt före så då planera man inte in annats tycker jag. kram på er.ses på fredag!

2010-07-21 @ 09:53:12
Postat av: Jossan

Men vad tråkigt att läsa om sådana släktingar och "vänner" och behöva planera om festen för att det ska passa andra =(



Hoppas att dagen blir till den bästa iaf och att alla har fokus på att ni(Du ;P) ska ha det bra och vara lycklig =)

2010-07-22 @ 18:54:55
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hejsan ! Jag läser din blogg och tycker den jätte bra :) Jag får först säga grattis till att ni ska gifta er:) Det blir säkert ett jätte fint bröllop.

Det där är inte en vän anser jag. Det är tråkigt att vissa människor ska förstöra och ställa till det.

Det är huvudsaken att ni får ett underbart bröllop. Dem närmaste får tillbring den magiska stunden med dig och Joel. Det är det som räknas...

Sen ska man aldrig sluta förvånas sig med människor, ävenfast man tro sig vet och känna den/dem personerna.

Jag önskar er all lycka i framtiden (:

Kram påre tjejen :)

Mvh Jennie

2010-07-24 @ 23:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0