Skjut mig!

Jag mår inte ALLS bra nu :`(......
Och jag har nu varit dålig till och från i 5 veckors tid....
Är inte detta sjukt!?

Jag fick pencillin för min infektion.
Men jag har INTE blivit bättre.
Jag är dock sämre.
Feber,yrsel,illamående,blöder när jag går på toa, kan inte äta. m.m.
Mycket roligt.

Jag försöker få tag på sjukvårdsrådgivningen men ingen har ringt upp. :/

Detta kanske beror på att jag inte kunnat gå på toa när jag behövt på jobbet , inte kunnat tagit pencillinen som jag ska pga. jobbet. ( Måste tas vid måltid. ) Då jag redan har ätit pencillin nyligen för att jag ska klara av den för min mage.

What to do?

Gör mig frisk någon...
Jag gifter mig om mindre än 2 veckor och vill gärna vara pigg då !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj! får du inte gå på toa när du vill på jobbet? och inte ta medicin när du behöver? Stackare!

2010-07-23 @ 15:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0