Skåne!

Ja nu har jag legat på lat sidan när de gäller bloggen.
Men vi kom hem i söndags och då skulle man syssla med tvätstuga , storhandling m.m.
så då han man inte göra så mkt annat!
Och nu mån-tis har jag jobbat + att jag går på pencellin igen från idag.
Jag har då ingen tur jag!
Men tur att jag är ledig ons-tors iaf så man kanske hinner bli bättre.
Felet är ( urinvägsinfektion ).

I Juni fick jag först förkylning med hög feber i 1 vecka, öroninflamation så att trumhinnan sprack, matförgiftning och nu urinvägsinfektion. Phuuuu!
När ska det vända?
Kanske jag får vara frisk på bröllopet om 18 dagar iaf?
Håller tummarna!


Nu till resan i Skåne ( Staffanstorp ).
Vi hade det super mysigt, Oliver älskar att åka bort och resan gick super bra.
På hemvägen så åkte vi 100 mil utan att stanna och sova och det gick super som vanligt.
Vi luftade oss såklart då och då ;P

Vi bodde hemma hos en kamrat till Joel som också hade ett barn ( Moa ) som var 1 år och 4 mån.
Super gullig tös.
Hon gillade mig också ;)
Oliver och Moa hade det roligt tillsammans.
På Fredagen åkte vi båt och var borta i 13 tim.
Och detta var populärt , dock så var det sååå varmt ( 35-36 grader i Danmark/Tyskland )
Men Oliver gjorde det bra trots detta!

Vi hade det super trevligt och hoppas på ett besök i Staffanstorp någon annan gång också!

Här har ni några bilder iaf.
Batteriet tog såklart slut.






Oliver ramlade och slog sig:(






Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vart har ni hittat den där cykeln? den var ju dunder finurlig med det där till fötterna! :)

2010-07-14 @ 20:30:10
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0