Visning,visning och åter visning !!!!

Börjar bli hyfsat le detta nu iaf.
Innan visning så ska man storstäda och få bort alla leksaker.
Och det började ví med imorrse och för ca 1 tim sedan så får jag ett samtal
av mäklaren som säger att det inte blir någon visning idag.
Blää för detta.
Men nu är det ju rent iaf.

Samma sak blev det förra visningen också.
Hon ringde 30 min innan beräknad visning :/
Jaja bara gilla läget.

Vi fick ju ett bud på 345 000:-
Men damen som la detta bud måste sälja sitt först för att få ett beviljat lån.
Det är mycket med det hela.

Mäklaren förslog att vi skulle sänka priset ,så det är bara att gå med på det då.
Men efter denna ändring så vill vi inte sänka mer för då bor vi kvar ist.

Nu ska jag fortsätta med min städning.

Kommentarer
Postat av: karla

ja vi ses till veckan=) så hoppas att resan dit går bra. joel får köra försiktig!! ha det så kul i åre :Dkramar

2010-01-12 @ 21:57:55
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Nikko

Städa på, vet hur det är. Vi fick göra samma sak när vi skulle sälja vår lägenhet

2010-01-12 @ 23:31:17
URL: http://dansbandsfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0