Svininfluensan!

Natten var inte så bra, hatar verkligen att vakna av att man knappt kan andas pga. denna jäkla nästäppa.
Halsen gjorde ont och näsan var inte med mig.
Och så är det nu med.
Jag är inte piggare idag.
Huvudsaken är att jag är pigg till våran resa till Åre om 1 vecka.
Men det är så jäkla jobbigt att vara sjuk alltså.

Joel ringde nyss och undrade om jag var piggare och svaret blev ju nej.
Då sa han att du måste ha fått svininfluensan för jag är ju frisk.
Jag har blivit smittad av Oliver som är vaccinerad emot svininfluensan.
Visst han kan väl få det iaf.
Men bara för att 1 person ej är smittad så innebär det inte att man har svininfluensan för det ;P


Låg och tänkte på en sak inatt.
GUD så man klagar när man är sjuk, jag har ont där, jag mår inte bra m.m.
Jag tycker barnen är så jäkla starka som inte säger ett ljud.
Oliver han leker på, han sover som han ska, han är glad iaf m.m.
Trotts att han hostar sönder lungorna och snorar som en tok.
Han har då varit sjukare än vad jag varit, men ändå klagar jag mer.
Otroligt.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Jaså, ja det verkar ju mest bara krångligt med skor!

Jag gör nog som Cissi föreslog och tar med en filt han får sitta på =)

2010-01-07 @ 14:09:20
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0