Slö!

Vaknade upp med nästäppa och halsont så detta kommer ju garanterat bli värre.
Och igår hade jag jätte ont i magen så jag kom inte i säng i första taget.
Oliver började ju med sin penicillin igår och har fått mer idag , tycker att jag redan ser skillnad på honom.
Han hostar inte alls lika mycket nu och jag tror öronen har blivit bättre också.
Han är väldigt snorig dock men det är väl en sak.
Denna vecka så lär vi bara bli hemma, försöka ta sig ut på promenad och få frisk luft men inte mer än så.
Och ett bad ska jag ta när lilleman har somnat.

10 dagar kvar tills vi åker till Åre så då måste vi vara friska
Längtar så!
Bad,pulkåkning och massa mys och bus.
Me like!

Joel jobbar och Oliver river huset som vi städat så fint igår.
Städade undan julen och tog en storstädning och vi var klara 8 igår kväll.
Nu känns det lite ljusare!


 Köket före.
 Köket efter.
 Lillen efter lite jagis med Thea. Då blir man helt slut och måste vila.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Följt din blogg ett tag nu och tycker det är jätte kul att följa dig och din familj i eran vardag.



Jag gick med dig på gymnasiumet en kort tid :) Länge sedan, så kanske inte minns :P



Ha det bra alla fall :)



2010-01-04 @ 18:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0