Pulka!

Ställde klockan på 08.00 sedan så väckte jag Oliver för lite frukost.
Efter detta så gjorde vi iordning lite fika till pulkåkningen och åkte iväg.
Rätt kallt idag så det vart ingen lång pulktur , men vi åkte en stund iaf :-)
Och Oliver vart helt slut av detta och ligger nu och sover.
När han vaknat så ska vi åka till Åre by och spela bowling och äventyrsgolf.
Kanske att vi äter middag ute också.

Så mysigt med en liten semester tillsammans med familjen.

Man snart hem till vardagen igen.

Idag åker min stora syster och hennes sambo , min lilla syster ,min mamma och pappa till Thailand.
Första gången min pappa åker någonstans , blir spännande att veta vad han tyckte :-)

Dock så har inte min lillasyster, min mamma eller pappa vaccinerat sig så hoppas dom inte blir smittade av något.

Nu ska jag göra annat innan vi ska åka.

Fortsatt trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men inte ska man sitta vid datorn på semestern ;P;P

2010-01-16 @ 14:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0