På bättringsvägen!

Äntligen börjar jag känna mig som en människa igen.
Tack och lov.
Så jobbigt att vara dålig och samtidigt försöka ta hand om barn och hund.
Trotts sjukdomar så ska man ju försöka vara en bra mamma också.
Oliver har varit rastlös och har velat att man jagat honom nu dom senaste 2 dagarna och då ska man springa efter honom och leka samtidigt som näsan rinner , huvudet sprängs, halsen skriker och febern åker upp och ner.

Vad har jag gjort dom dagarna som gått av 2010:

Jag har inte gått utanför dörren i princip.
Har varit hemma och tagit hand om min sjukling.
Och sedan blev man ju sjuk själv på detta.
Men snart så kan vi gå ut och åka pulka :-)
Har ju ändå varit för kallt nu för att vara ute.
Vi ska ta igen allt när vi åker till Åre på torsdag !;-)

Fick ett sms av Camilla&Tilda på förmiddagen om att gå i birsta en sväng med dom
och jag vart så lockad mina vänner.
Men jag får vara hemma tills vi är helt friska.
Vill ej smitta andra och jag vill inte att Oliver blir sämre.


Nu sover Oliver lite middag.
Bäst jag passar på att städa efter hans "städning" här hemma.
Och passa på att ta en dusch också.

Trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0