När ska detta försvinna? :S

Jag är fortfarande förkyld och igår vart det sämre IGEN och inatt kunde jag bara sova till och från pga.
nässtäpa och rinsnuva.
Och nu på morgonen har jag kännt mig hängig och febrig och näsan vill inte alls vara med mig.
Nu är jag inne på 3:e veckan. Bläää för detta.

Imorrse så testade jag Verum hälsofil med blåbär och den måste jag rekomendera , jätte god.
Och till så blandade jag lite   som passade jätte bra till, och lite frön.
Sedan ett måste till är ju ett glas juice ( tropicana eller brämhult ) och ett glas med vatten.

Nu väntar jag på min mp3 som håller på att laddas och efter det så blir det en lång promenad med Oliver och Thea.

Annars så händer det inget alls idag mer än att jag ska ligga och tycka synd om mig själv:P


Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

haha tack! första gången typ ja vinner ngt haha!

Uh stackars dig med alla sjukdomar. hoppas det vänder snart!

kramar

2010-01-19 @ 11:44:06
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: karla

Ja! ska ni iväg till vemdalen?=) men isf vad gör ni imrogon?? kan du inte komma på förmiddan och ta med dig thea så kan vi gå på promenad???? :D

2010-01-19 @ 12:11:43
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: DONKEN

åååh, promenaaad! jag måste med ut med vincent. dum snö bara, som är ivägen för vagnen.. hm. mycket tjusig blogg! :D gillar bilderna i headern. himla vackra, måste jag säga. pöss! annelie

2010-01-19 @ 14:47:16
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0