Lördag!

Då var det Lördag då.
Igår så kom svärmor på besök för att gå ut med Thea , har varit så svårt för mig när jag varit ensam, så då har hon hjälpt mig i detta oväder :-) Tack så mycket.
När hon kom så stod jag och lagade fläkfile gryta med kantareller och ris, så då passade jag på att fråga ifall hon också ville äta med oss och det gjorde hon så gärna :-)
Vi väntade in Joel som kom hem kl 18.00 igår innan vi åt och Oliver vart så glad !

Efter middagen så fick Oliver bada lite med svärmor och sedan så vart det lite lek och välling.
Sedan så somnade lilleman.
Då passade vi alla på att spela lite buzz tillsammans , kl 21.00 så åkte svärmor hem.

Sedan så la jag och Joel oss i soffan och kollade på den nya svenska serien på 4an , efter det så gick vi och la oss.

Nu kom svärmor förbi med wallander, dödsängeln  så den måste ses ikväll !
Lite god mat och bra tv och film blir toppen.

Joel är och jobbar nu och jag leker lite med Oliver.
Men snart så ska jag gå ner med honom så han får sova lite.

Fortsatt trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0