Idag kommer pappa Joel hem igen :-)

Dessa 3 dagar har gått super bra.
Men Oliver har saknat pappsen, han går mellan dörren och köksfönstret 2 gr om dagen, och säger
pappa,pappa.
Men ingen pappa har kommit.
Och igår kväll var han jätte trött runt 19.00 tiden men vägrade sova utan han sa bara pappa,pappa.
Försökte fram till 22.10 igår kväll och som tur var så somnade han då efter många om och men.
Såhär blev han förra veckan när Joel åkte till Östersund också.
Imorrse när han vaknade så var det första jag hörde ifrån hans rum ( pappa ).
Ska bli roligt att se hur han reagerar i eftermiddag när pappan kommer hem :-)
Han brukar skrika av lycka haha.
Pappas lilla pojke ;-)
Ska ta och laga iordning någon god middag till oss sedan också.
Denna Fredag blir bara lugn och skön.


Igår så fick jag för mig att åka till Härnösand iaf trots vädret.
Hämtade upp min lillasyster och sedan så åkte vi.
Tog det väldigt lungt.
Men andra i trafiken kör ju som att det vore sommar :S
Helt otroligt alltså.
Värsta omkörningar, kör fort och nära.
När man ser hur människor beter sig i trafiken så blir man inte förvånad att olyckor händer.
På dollar store så fick jag med mig en del hem, mest hushållsgrejer.
Sedan lite strumpor och ett ritblock åt Oliver.
Innan vi åkte hem så stannade vi på donken för klockan var då 17.00.
Oliver fick en barnmatsburk och vi beställde menyer.
Men när Oliver såg våran mat så ville han inte ha sin ;P
Till slut så fick jag i honom hela burken och efter det så fick han smaka lite av min burgare.
Och lite glass fick han smaka också.
Det var verkligen populärt må jag säga =)
Dock så blir det ingen vana ;-)
Vi kom hem i säkert förvar och det var en mysig liten trip trots vädret.

Nu ska jag bada Oliver innan han ska sova middag.
Sedan ska jag lägga mig ner i badet och bara ha lite egentid med ansiktsmask och grejer.

Fortsatt trevlig Fredag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0