Helg!

Ställde klockan på 08.00 som vanligt och klev upp för att ge Oliver gröt.
Jag gillar att kliva upp i hyfsad tid så därför ställer jag klockan, för Oliver är ingen bra väckarklocka.
Han sover gärna lite längre om han får.
Och det får han ju ibland också , så kan jag duscha medans :-)
18.30 ville han sova igår men annars så brukar standard tiden ligga på 19.00.
Då brukar han somna som en stock!

Ca. 08.00 äter han gröt .
Ca.11.30 så äter han lunch.
Sover oftast mellan 12.00-14.00.
Ca.14.15 så äter han oftast en frukt.
Ca.16.00-16.30 så äter han 1 mål mat.
Ca. 19.00 så dricker han 220ml ersättning då han inte alls tycker om välling.

Ungefär så ser det ut för våran del.
Och han sover nätterna igenom och har gjort sedan ca 3 mån.

Idag så ska vi hälsa på min Farmor en liten sväng runt 13.00,
man får ta korta stunder och se vad hon orkar med.
Känns så otroligt jobbigt att se henne nu när hon har canser.
Men man får göra det bästa av situationen.
Ibland är livet väldigt orättvist.

Efter detta så ska vi bara hem och ta det lungt tror jag.
Joel skulle väl hem till en kompis och kanske dricka så jag och Oliver får vara hemma och
ta det lungt och mysa en massa.

Vi ska även se snabba cash i helgen med Camilla och Robin.
Hoppas den är bra :-)
Och sedan så ska vi ta en spelkväll tillsammans med svärmor på lördag.
Vi ska spela buzz!

Nu blir det lite frukost för min del. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0