Då var man klippt då !:-)

Nu var det 6 mån sedan senast och imorrse så var jag så less på mitt hår så jag bokade en klipp tid.
Fick tid samma dag också :-)
Det som va lite tokigt var ju detta snö oväder.
Nöjd vart jag iaf och skönt känns det.
Min lillasyster kom hit och var barnvakt medans.
Var inte en lätt match att köra nu alltså, och här på malmövägen har dom inte ens skottat ?
Men jag kom ju fram och hem iaf.

Pappan är nu i Stockholm och det märks att Oliver saknar honom.
Men han lyckades somna iaf.
Hoppas han sover hela natten nu trots att Joel inte är här.
Jag saknar såklart också Joel massor.
Sällan vi är ifrån varandra så det kommer kännas lite tomt i sängen må jag säga.
Hoppas dessa dagar går snabbt och att Joel får det super mysigt där.

Nu var det visst robinson så nu ska jag kolla på det.


 Lite av frisyren på en osminkad mamma.


Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

härligt! haha vad gulligt:)



Fin du blev i håret!!! Hur har det gått med olivers vagn föressten???

med oss är det bara bra!

kramar

2010-01-27 @ 22:24:19
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0