Återgå till jobb.

En väldigt lugn dag med massor av mys.
Pappa Joel åkte innan 07.00 imorrse och han kommer hem runt 22.00 ikväll , just nu är han på utbildning i Östersund.
Så denna dag har vi bara städat lite, lekt, myst och ätit.
Vi kom nyligen hem ifrån en lång promenad också och det var verkligen härligt ute nu.

Denna dag så tänker jag inte stå med något stor kok utan Oliver han har redan ätit lite köttfärsås med pasta, och jag ska väl snart äta också men för mig blir det en kycklingsallad med bulgur så slipper jag hålla på att laga något.


Jobbet ringde för en stund sedan också och undrade när jag skulle komma tillbaka då en annan tjej ska få barn i Juni också och skulle försvinna i April någongång.
Men jag och Joel har pratat ihop oss om allt och nu är det bestämt att Joel är pappaledig från 1 Juni-Aug.
Och jag börjar att jobba första Juni på riktigt igen.
Oliver börjar sedan på dagis den 1 Sep .

Så nu var det klart också.

Nej nu ska jag leka med lilla hjärtat här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0