Provbågar & Dagis.

Idag fick jag mina provbågar , nu har jag provat dom men tyckte inte om något av paren tror jag.
Måste testa mer sedan.
Men just nu lutar det åt att beställa nya.

Ringde komunen idag ang. dagis för Oliver.
Vi har pratat lite om dagmamma också men just nu fanns det bara dagmammor i Njurunda
och det blir alldeles för långt.
Oliver har fått en dagis plats här på Malmövägen på lövhyddan och det är ju perfekt.
Vi har ju som sagt fått ett bud på vårat radhus men vi kommer inte att godta det.
Nu den 8/2 så kommer det vara en till visning så får vi se efter det.
Men hur som haver så vet vi ju inte vart vi ska bo ifall vi får det sålt nu.
Och då vet vi ju inte heller vilket dagis som Oliver ska gå på för att få närmast.
Som tur är har vi ju lite tid på oss iaf innan det är aktuellt.

Sökte ett event jobb igår här i Sundsvall och idag så fick jag ett samtal om att dom var intresserade av att anlita mig för det uppdraget :-)
Har ju gjort lite sånt innan också.
Nu har jag skrivit upp mig på uppdragen som jag tycker verkar intressanta så får jag se om jag får det.

Snart kommer Erika och James för att ta med Oliver ut på en pulktur så då är det bäst jag klär på honom.

Men innan så måste jag ge honom middag.

Så bäst jag gör det nu ! :-)

Kommentarer
Postat av: karla

heej. när ska han börja på dagis ?=)

2010-02-04 @ 20:53:12
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0