Lugn dag&kväll!

Nu har jag bestämt mig för vilka glasögon jag ska välja, blev inget av de par som jag la ut här på bloggen utan beställde nya.
Hoppas dom kommer bli bra!
Ska posta dom imorgon så får väl dom inom ett par dagar.

Har bara tagit det lungt hemma idag med mitt lilla troll till barn.
Vi har haft det så mysigt , fast det har vi alla dagar.
Han fick äta tacos med oss idag också,  ingen tacokrydda för honom utan lite,lite salt bara , och det gillade han :-)
Dock så kastade han ner halva tacosen till hunden men hälften kom i magen iaf.
Sedan så fick han gå ut med pappsen och skotta lite på gården.

Har haft sådan träningsvärk idag huua.
Men imorgon så blir det mer träning , hoppade idag pga. träningsvärken.

Nej nu ska jag se världens kanske sämsta pojkvän !
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0