Jobbat!

Vaknade upp och hade ont i halsen och kände mig febrig.
Kurade ner mig i soffan framför unga mödrar och en kopp te.
Sedan ringde jobbet kl 10 och frågade om jag kunde jobba 12.00-19.15
och jag sa givetvis ja till det.

Ringde efter barnvakt så Oliver har fått varit hos Mormor & Morfar hela dagen fram till 18.00.
Joel hämtade upp Oliver men stannade hos dom på middag.

Nu känner jag mig dö trött.
Jag är ju inte van att jobba längre så då blir man nog lätt trött.

Oliver sover och Joel är och jobbar lite.
Men han kommer nog strax hem.

___________________________________________________________________________________


Bröllops planeringen:

Imorgon så ska vi åka till Alnö för att kolla in den blivande lokalen till bröllopet.
Som det känns nu så kommer vi att hyra denna lokal som vi ska kika på.
Den ligger också på Alnö men den blir dyrare än det lokal vi tänkt från början.
Men betalar gärna lite extra för att få det så bra som möjligt.

Onsdag kl 18.00 så har jag fått tid för att prova olika brudklänningar med lite hjälp.
Hoppas jag hittar min drömklänning :-) Oliver och Joel ska också prova.

Alla planeringar är i full gång men allt kommer att ta sin tid.

Kom gärna med tips och förslag på mat,frisör,make upp artist,blommor, dekoration m.m !!

Allt uppskattas till tusen :D


Kommentarer
Postat av: Emilie

Make-upen fixade jag hos Marielle på Marielles hud&kosmetik, jättegullig tjej, och jag blev supernöjd! :-)



Blommorna fixade vi på Riviera på köpmangatan. Jag visade en bild på vad jag tänkt, och resultatet blev om möjligt ännnu BÄTTRE. MYCKET nöjd där åxå! :-)



Cateringen fixade Lasses matstuga. (Hon sa själv att hon kan verka lite snurrig, men har mer kontroll än man tror och jag måste verkligen instämma där :-P) Det funkade iaf fint, de har supermycket erfarenhet av bröllop, och de har sortiment av kandelabrar, och annat jox som kan va trevligt att dekorera med. Bra som komplement till det man kanske köper själv....



Wretmans mat e inte så dum heller har jag erfarit i efterhand i andra sammanhang



Å som fotograf (om ni ska ska anlita nån) kan jag rekommendera Fotografen på sjögatan, Carina Vallin. Kostar en del, men vi blev jättenöjda där åxå, hon är duktig och hon gillar att göra bröllopsfoton :-)

2010-02-21 @ 09:49:52
URL: http://floffenskrypin.blogg.se/
Postat av: mli

Frisör, Ulrika på Sprej! :) Eller Frida Holm på Trudes. Båda frisörerna lägger även make, är 99% säker på det iaf ;)



2010-02-21 @ 10:01:36
URL: http://mlish.se
Postat av: A-K

Hoppas du inte blir sjuk!! Tänkte föreslå onsdag att jag och Elin kan komma förbi en sväng...

2010-02-21 @ 15:06:39
URL: http://familjenstengard.blogg.se/
Postat av: Kikki

men gud, jag har inte läst din blogg på ett tag så jag har missat lite ser jag :D Jättestort grattis, gud vad roligt! :)

2010-02-24 @ 18:57:33
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0