Från enkel till dubbel!

Var och tränade igår kväll igen.
Och när jag tecknade mitt årskort så tog jag bara enkel , delvis bara gym.
Detta tecknade jag i slutet på Okt , men nu hade jag lust till jympa för då får man testa så mycket olika grejer.
Så då var dom snälla så fick jag teckna på det för 649:-.

Då kan man välja att boka. Dans pass, Rygg pass,Core pass, jympa bas,medel och puls, styrka,cirkelfys, aerobics,skivstång,ki balans,yoga, och familjelek.

Blir så roligt när man kan välja så mycket olika.
Ska nog testa dansen, yogan och aerobicsen nu till veckan.  :-)

Först trodde jag att det skulle bli trist att träna ensam men det är absolut inget jag tänker på.
Tycker det bara är skönt och roligt att få träna upp sig lite.
Kanske det blir något resultat till sommaren ;-)

Igår så blev det bandet i 30 min , både uppför och löpning.
Sedan trampade jag och tränade armarna lite .

Imorgon så kanske det blir paradisbadet men om det inte blir det så ska jag ta 1 timmes träning på förmiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0