En dag med bus!

Igår så slutade Joel tidigt så då tog vi en sväng till birsta tillsammans för att fixa lite nödvändiga grejer.
Först så vart det media markt ( killar , killar ;-) Oliver sprang runt i butiken och ville hellst riva ner allt:P
Sedan så åt vi inne på ikea, Oliver fick en barnportion med köttbullar och sedan glass till efterrätt för ynka 8 :- helt otroligt.
Det var väldigt populärt.
Vi åt kyckling.
Efter maten så blev det lek inne på barnavdelingen och Oliver ville absolut inte där ifrån :P Så jag kollade lite extra efter förvaring medans.
Hittade en garderob, en leksakskorg, en (fabler) väggförvaring, potta och pall :-)
Så igår fick stora killen inviga sin nya potta!
Får se hur lång tid det tar att vänja honom vid det.

Idag så skulle vi till paradisbadet men Joel ville inte bada så min syster och hennes kille fick åka själva.
Får se vad vi hittar på idag då!

Här är lite bilder.










Kommentarer
Postat av: Margona

Okej ja den såg ju väldigt bra ut;) Ska prata med mannen min så hör jag av mig väldig snart!:)

2010-02-13 @ 13:09:51
URL: http://annamargonanorling.blogg.se/
Postat av: DONKEN

åååå vilken fin jacka han har! hur gammal är han nu? skostorlek? hehe.. pöss.

2010-02-14 @ 00:31:48
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0