Brrrr............

Jag fryser IHJÄL!!!!
Snälla värme kom kom....

Vi har ju väldigt kallt hemma pga. dåliga fönster.
Och denna kyla gör det ännu värre.
Oliver sover ALLTID med strumpor, hel pyjamas med fot och en body under.
Normalt?
Joel sover med mjuskisbyxor, flecce jacka och tröja. INTE NORMALT.
Men vi har j*vligt kallt.

Hsb skulle komma och kika på felet men vi har sagt till 3 gånger men ingen dyker upp.
Vi kommer nog frysa ihjäl snart.

___________________________________________________________________________________________

Började jobba idag åt knorr event.
Det innebär att jag lagar mat på matbutiker och bjuder på.

Ris med gräddsås.

Det gick rätt så okej , men jag fick dock inte ihop montern m.m.
Hoppas det går bättre med det på citygross.

Fick hyrbil i 38 dagar också.
Skönt att slippa slita på sin egen :-)

Idag var jag i Matfors och imorgon är sista dagen i Matfors innan jag ska jobba på citygross i 2 dagar.

Är 2 dagar i varje butik.

Och detta ger bra med extra slantar :D

Me like.

Bra tider är det också då Oliver inte går på dagis ännu!

Nej nu ska jag nog tänka på refrängen.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nikko

Haha se där, världen är liten , men det var jub trevligt. Härligt att få spela hos er:) Ha det bra!

2010-02-25 @ 10:07:20
URL: http://dansbandsfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0