5 månader.

5 månader och 155 dagar kvar som sambo.
Sedan blir jag fru Pettersson.
Kan man vara lyckligare?
Nej :-D Jag är överlycklig.
Jag har min blivande dröm man, en underbar son och en underbar hund.

4 veckor kvar tills min färdigsydda brudklännig landar här hemma.
Jag längtar såååå mycket.
Och jag är så förväntansfull.
Kommer den passa?
Är den så vacker som den ser ut att vara på bilden?
Kommer jag passa i den?

Ja många frågetecken utan svar.
Men snart så!

Efter klänningen landat och jag har testat den så kan jag börja planera skor, hår, smink m.m.
Och tärnornas klänningar.

Jag ska ta och åka på ikea också och köpa vita lakan som jag och min mamma sedan ska sy om till stolsöverdrag till alla stolar i lokalen.
Detta måste göras rätt snart då vi ska sy 50 st .
Vi ska kontakta lokalen bara så vi kan få låna hem 1 stol som prov.

Sedan så känns det så skönt att vi har bokat solist till kyrkan och till underhållning i lokalen.

I veckan så kommer vi även få hem olika prisförslag på posten ang. bröllops mat.
Hoppas vi hittar något bra.


Kommentarer
Postat av: A-K

Ska bli så roligt att hälsa på dig och se hur stor Oliver blivit och prata lite bröllop. Längtar tillbaks till den tiden när vi planerade och längtade. Känns som nyss men ändå så längesen. Du får bestämma tid tänkte jag precis skriva. Jag skulle ju kunna passa Oliver om du vill städa lite under tiden. Eller så kommer vi på tisdag istället. För mig spelar det ingen större roll. Elin brukar sova mellan 11 och 12. Så om du vill ha besök tidigt kan jag lägga henne i vagnen och hon sover medans jag går. Annars kommer vi efter hon ätit lunch. Men säg du vad som är bäst för dig.

2010-02-27 @ 23:25:07
URL: http://familjenstengard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0