Träning!

Idag har jag köpt ett träningskort också. Hoppas jag kommer träna mer denna gång.
Jag vill verkligen , men ändå går det åt skogen.
Så hoppas,hoppas!

Jag känner mig lite lost också.
Och detta pga. jobb m.m.
Men jag hoppas det löser sig på det bästa sättet iaf.

I helgen så ska jag jobba i Järbo/Ockelbo.
Sedan till veckan så åker jag mot Luleå som det ser ut nu.

Och nästa helg så blir Oliver hela 2 år.
Helt otroligt =)
Han bara växer och växer.

Nej nu ska jag se någon film och vila tror jag!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: KIKKI

Tack :)hoppas du också mår bra nu, läste ju i tidningen :/ så jag ska väll inte klaga över en vanlig magsjuka egentligen! Kramar!!

2010-12-09 @ 09:12:35
URL: http://kikkiiii.com
Postat av: Jenny

Heloj, skönt att du verkar må bättre.

Har du köpt på F & S igen?? Jag tränar där så jag kan TVINGA dej att komma på nå pass!! ;)

2010-12-09 @ 21:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0