Baka, baka och baka :-)

09.00 idag så skulle vi infinna oss på dagis för ett möte.
Allt gick bra.
Efter att mötet var klart vid 11.00 så lämnade jag kvar Oliver där, för dom skulle åka pulka och äta lunch ! :-)
Jag åkte då hem och fixade lite.
Nu har jag tvättat klart alla kläder iaf! Tack och lov.
Sedan har jag bakat nougat kakor till kalas och jul.
Mer ska bakas, både inför kalas och jul.

Jag har även börjat på listan som ska inhandlas innan vi åker till Åre.
All julmat m.m. för alla 12 pers.
Ska hämta Oliver nu strax för att sedan åka till mamma och fortsätta med denna lista.
Sedan skulle vi bli bjudna på middag! Tack mamma och pappa.

Måste även slå in dom sista julklapparna också.

Blir mkt nu innan vi åker på Söndag.


Dax att fixa det sista innan jag ska hämta Oliver.

 Oliver helt slut efter att ha lekt med Farmor en hel dag!

 Nyklippt snygging :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0