Åre!

Stackars Oliver är sjuk, så jag är hemma och vabbar och är inne på vab dag nr.2.
När jag vaknade så kände jag mig lite frysen och halsen g
jorde lite ont.
Säg inte att jag ska bli förkyld nu också.
Peppar,peppar.

Måste sitta och kika ih
op ett schema till mig själv för denna vecka, så jag kan hoppa på det så fort Oliver blir bättre.
1 projekt har jag inbokat på lördag iaf i Järbo.

_____________________________________________________________________________________


Om 11 dagar blir Oliver 2 år, helt otroligt vad tiden går fort.
Och den 19 Dec så åker vi till Åre och firar jul där.
Vi blir 12 st, ska bli super mysigt.
Jag och mamma ska laga ihop all julmat innan alla andra kommer på torsdag.
Sedan ska vi slänga ihop något gott som vi sedan kan äta till uppesittarkvällen alla tillsammans på torsdag. :-)
På julafton ska Oliver få träffa tomten på Åre torg, där ska han få åka häst och släde med tomten och sedan får alla barn 1 julklapp.
Efter detta ska vi åka till stugan och äta julmat och fira jul tillsammans  :-)
På lördagen så ska vi åka slalom/snowboard sedan så ska vi gå ut på krogen och ha det roligt!
Vi ska även klämma in en tur på holiday club för att bada !
Längtar :-)

Hur ska ni andra fira eran jul?

Nu är jag klar med alla julklappar också... Så skönt.
Dock så har jag lagt dom på ett tokigt ställe så Oliver går dit och öppnar sina paket ;)
Han har nog tänkt ut det där. ( Ifall jag öppnar alla nu så kommer mamma och pappa köpa fler)
Så kanske lilleman tänker , hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0