2 år och kalas! <3

Om 3 dagar ( den 18 dec ) så är mitt hjärta hela 2 år.
Jag kan inte förstå.
Vart tar tiden vägen.
Då har vi hyrt våran lokal , mitt emot oss.
Där blir det kalas med tårta och allt där till.
Den bästa ska ha det bästa!

Så nu i veckan så ska vi baka kakor, lussebullar m.m. som vi ska bjuda på.
Och även baka så vi kan ta med till stugan i Åre, där vi ska fira jul!
På fredag kommer det lite folk och firar Oliver , på Lördag blir det kalas och på söndag så åker vi till fjällen :-) Där blir vi 1 vecka.
Ska bli så härligt att komma bort 1 vecka.

Sön-tis så var jag i Luleå och bodde på comfort hotell , vi skulle jobba i Råneå.
Sedan efter att jag kom hem igår så åkte vi och firade min pappa i efterskott.
Och när vi var där så fick Oliver jätte mysiga tofflor, 1 badleksak som spelar och sjunger, 1 radiostyrd bil och en stor blinkande bil.
När var det du fyllde år igentligen?;)
Haha.
Mormor och Morfar älskar att skäma bort honom.
Jag sa såhär: Men pappa vänta till födelsedagen och jul.
Pappa: Haha nej jag kan inte vänta, jag åker och handlar mer saker ist.
Jag sa: Ni kanske kan köpa ett hus åt oss direkt också, så vi får plats med alla grejer.
Då skrattade pappa.

Nu ska jag ta och baka lite med Oliver :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0