Bröllopsresa!

Imorgon åker vi till Stockholm och bor på connect hotell på arlanda innan vi flyger iväg till Cypern på Måndag morgon.
Ska bli så underbart !
Vi tog in på ett sungarden hotell så Oliver har lite aktiviteter.
Sedan bor vi bara 10 min gångavstånd till Ayia napa.

Vi har även tagit med min mamma så hon kan vara barnvakt , så jag och Joel kan göra annat :-)
I bröllopspresent utav de som kom så fick vi en hel del till bröllopsresan !
Tack till alla er .

Försöker packa men har tappat bort min mp3 så nu tappade jag lusten för att packa :P
Jag åker inte utan den , hehe!
Brukar lyssna hela flygresan , då kan jag tänka bort rädslan för en stund.
Jag ska nog hitta den.

Måste skriva mer om våran bröllopsdag + resa sedan när vi kommer hem.
Har semester i 3 veckor så nu har jag tid att sätta mig ner och skriva lite.

Nej bäst man fortsätter.

Ha det super bra alla i Sverige ! :-)
För det ska vi ha ;-)


Kommentarer
Postat av: ruby, milo och magen

jag är inte ett dugg avis :) ;)

2010-08-07 @ 21:36:37
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hejsan Karoline! Jag har gett dig en blogg award. Gå in på min sida får du se vad det är.

2010-08-15 @ 10:34:21
URL: http://familjenengstrombergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0