Min klänning har KOMMIT :D

Och jag kan inte säga annat än att jag är SUPER nöjd.
Den var mycket finare i verkligheten också och jag tyckte redan den var super fin på bilden.
Dom har lyckats sytt den efter mig också.
Kan inte bli mer perfekt.
Fick med lite tillbehör också, bla: en handväska.

Tänker inte lägga ut någon bild utan det får ni vänta med tills den stora dagen :D

Idag jobbade vi på city gross också.
Fick stå på ett väldigt konstigt ställe där människor knappt såg oss.
Så försäljningen vart kanske inte super bra.
Imorgon kommer Karla stå för mig då jag tagit på mig jobb på jula.
Hoppas det går bättre för dom då.

Fick 3 dagar till av jula denna mån men kunde bara 1 av dom dagarna då jag står för rexona dom andra dagarna.
Svårt att dela på sig :P
Hoppas på bra lön nu i Maj.


Bjuder på 2 bilder från eventet idag.
På bilden är min arbetskollega ( Jakob )





Kommentarer
Postat av: Syrran

Du gör det sååå himla bra gumman som sitter och far till sollefteå bland annat så du förtjänar en toppen lön=)...Sen måste du skicka en smygbild från mobilen till mig på klänningen!...Joel har lovat;P...kom ihåg att det för otur med sig om brudgummen ser dig i klänningen innan bröllopet!

Puss&Kram

2010-04-09 @ 21:14:45
Postat av: Ida

Hej!



Jag hittade till din blogg för ett tag sedan, och såg att du skulle gifta dig! Kul!

Jag har några tips till dig!:) Hoppas du uppskattar dem!

Jag är nyexaminerad nagelteknolog nu i vår och kommer ha kanon priser under sommaren för brudar & studenter.

Låter detta intressant får du gärna maila mig på: [email protected]

Är ni även intresserad av en duktigt fotograf, maila Petra för ett prisförslag på [email protected]

2010-04-10 @ 13:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0