Inget Barcelona ?

Som det ser ut nu så blir det inget med Barcelona resan för första gruppens del.
Dom skulle åka på Tis morgon ifrån arlanda men just nu ser det mörkt ut.
Vilket innebär att jag inte kommer att behöva jobba de dagar dom är borta.

Sedan får vi se hur det ser ut när vi ska åka nästa tisdag tidigt på morgonen.
Tror att vi kommer iväg iaf.
Men är skit rädd för att bli fast där och behöva sitta i en buss i 48-60 tim hem.

Ja ja men vi får se hur det ser ut för oss nästa vecka.
Tycker synd om första gruppen som verkligen längtat efter detta.

Vad händer i veckan annars då?

Måndag: Uträtta ärenden, skriva kontrakt på våran lägenhet ?
Tisdag: Kanske jobba ifall det blir Barcelona för första gruppen.
Onsdag: Joel åker på möte i Stockholm och är borta tills på Torsdag kväll/natt, jag jobbar sent i Hudiksvall med rexona.
Torsdag: Jobbar i Hudiksvall med rexona.
Blir sena kvällar för Oliver.
Fredag: Jobbar i Hudiksvall med rexona.
Lördag: Jobbar i Hudiksvall med rexona.
Söndag: Äntligen ledig tills 1 Juni :-D  Tänker som det ser ut nu inte ta på mig något mer innan jag börjar på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0