Hemma ifrån Sollefteå!

Är dö trött måste jag säga.
Inte alls roligt att åka tur retur sådär när man är trött efter jobbet.
Fick arbeta med en kille som heter Jakob som jag ska arbeta med i 3 veckor,  jätte trevlig var han så tiden går ju lite snabbare när man är två st.

Imorgon så blir det city gross för oss två.
Hoppas det går lite bättre där med försäljningen.

Igår fick Joel och Oliver sina västar till bröllopet och dom vart SÅÅÅÅ fina mina prinsar :D
Dock så fick dom inte slipsarna :( Vi trodde dom ingick, men icke...
Så nu fick vi beställa dom separat , vilket inte alls blev så billigt. Men men!!

Våran diskmaskin har gått på semester också ;(
Han ville liksom inte alls fungera igår, vi som är så vana att diska i den.
I-landsproblem ! :P
Men den är inte alls gammal och idag så kom det massa vatten ur den.
Måste ringa någon som kan hjälpa oss imorgon och hoppas det inte blir så dyrt.



Vi ska även ha våran sista visning på Mån till veckan.
Efter detta så har vi sagt ifrån oss fler visningar för det blir bara jobbigt.
Då bor vi kvar ett tag och renoverar ist.
Vi trivs ju så för oss gör det inte alls något.
Sedan bor vi på lite över 90 kvm och det är lagomt just nu!


Nu ska jag sova !

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0