Förvirrad!

Får bara ont i magen när jag tänker på allt som har med boende att göra.
I Måndags så skulle vi bo kvar ett tag och vänta med hus.
Men sedan efter mäklarens visning så vart det ju bud och allt har gått för fort.
Nu idag ville dom skriva kontrakt, vi har inte hittat något boende själva och dom vill ha detta inom 2 mån
och jag vill gärna inte bo på gatan.

Vi har redan mycket att tänka på med bröllopet tex.
Sedan jobbar vi båda också , så man har ju inte all tid i världen.

Känner mig just nu jätte stressad när det gäller allt.
Och mäklaren ringer hela tiden och pressar på oss.

Klart vi ska vara glada att vi fått ett bra bud men vi hade absolut inte väntat oss att det skulle bli såhär.
Vi talade med våran mäklare i början på April att vi ville vänta med försäljningen ett tag, hennes tid gick ut i Feb så då tänkte vi ta ett uppehåll nu när vi ska gifta oss, Oliver börjar på dagiset på våran gata m.m
Men så vart det icke.

Har nu hört av mig till mäklaren och sagt att vi vill iaf ha på oss till den 31 Aug.
Om paret inte accepterar detta så bor vi kvar.
Så nu får vi se vad dom säger.


Nu ska jag kika lite på tv innan jobbet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0