Barcelona!

Inatt så skulle jag ha åkt till Barcelona med mina kollegor på jula.
Men jag tackade nej efter många om och med i fredas.
Känns trist men samtidigt skönt.
Om vulkanen inte satt igång så skulle jag inte tvekat på att åka med .
Men nu känns allt bara så osäkert där ute.
Kanske man blir strandsatt som andra blivit?
Kanske man måste ta buss,tåg eller båt hem?
Kanske det händer något med askan i luften? Vindarna vänder snabbt.

Jag skulle aldrig klarat av att åka båt,buss eller tåg hem i så många tim.
Och när det är så osäkert som der är nu så känns det bättre att bara vara hemma i sin säkerhet.

Ska åka med Joel och Oliver till Stockholm den 2 maj ist :-)
Då blir det skansen för Oliver.
Så jag får se fram emot det ist.

Och utomlands ska vi ju snart ändå så jag får vänta tills det !

Nu har jag jobbat klart mina veckor och jag fick mycket beröm vilket kändes super bra :-)
Dom vill gärna att jag tar ansvar för mer grejer fram över.
Men nu ska jag bara vara mammaledig och ta vara på dom veckor som är kvar med Oliver.

Nu ska jag städa undan det sista sedan väcka Oliver så vi kan ta en promenad i det vackra vädret !

Kommentarer
Postat av: ruby och milo

hur länge blir ni i stockholm denna gång? :) säg till om ni har tid att ses. kramar

2010-04-26 @ 18:53:03
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: ruby och milo

ja, men det vore skoj! vilken dag hade ni tänkt åka dit då?

2010-04-27 @ 15:58:06
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Rebecca

gud så fin design du har =D

2010-04-27 @ 16:59:12
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0