Ullared imorgon!

Nu sitter jag och äter jordgubbskräm med mjölk och väntar på idol.
Oliver sover och Joel är ute på midlanda.

Bagravningen idag var jätte fin.
Min Mosters man som har gått bort i canser vid bara 63 års ålder.
Världen är bra orättvis måste jag säga.
Vila i frid Ulf.

Det blir så att vi åker imorgon iaf.
Vi åker efter Joel slutat jobbet och då går förden mot Jönköping och där tar vi
in på hotell för att sedan åka vidare mot Ullared tidigt på Lördag morgon.
Sedan sover vi 1 natt i Ullared också.
Så det blir både lör-sön inne i gekås.
Gud så roligt det ska bli :-)
Och att få bo på hotell och sådära är värt mycket bara det.
Det blir jag,Joel,Emilia och Johan , sedan Oliver också:-)
Längtar!!

Nej nu börjar idol ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0