Tillbaka blick.

Kan det bli så mycket bättre?
Satt och kikade tillbaka ifrån då jag och Joel träffades tills nu.
Jag kan fortfarande inte fatta att vi har fått en sådan underbar son tillsammans.
Har jag verkligen burit på denna underbara unge?
Att få barn är en overklig och en underbar känsla.
Och det är verkligen det bästa som har hänt mig och Joel såklart.
Jag får tårar i ögonen när jag tittar tillbaka på den tiden jag var gravid och till den dagen han kom till oss.
Så mäktigt!
Dom dagar man känner sig lite nere så förgyller Oliver hela dagen med sitt leende.
Och utan Joel så hade vi ju aldrig fått denna underbara son.
Kärleken till min familj är obeskrivlig.

Jag älskar er!!





Kommentarer
Postat av: Angelica

Köp det här huset och bo kvar ist=) http://www.husmanhagberg.se/Objekt/?objectid=OBJ18522_1001097832

2009-10-05 @ 20:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0