Overall!

Idag så har jag fixat med några ärenden sedan så har jag umgåts med min faster.
Vi kom hem runt 16 och då var det dax för lilleman att äta middag.
Sedan kom pappa Joel hem strax efter 4 och då tog vi oss en sväng till stan för att kolla efter en overall till lilleman,
och det är verkligen dyrt med overaller om man vill ha en bra.
Men vi hittade iaf en som kommer bli perfekt nu i vinter och tossor till :-)
Skönt att ha det klart.
Så nu är han redo för vintern.
Nu är det bara mamma och pappa som måste inhandla lite vinterprylar.

Oliver ligger och sover , Joel är ute och övningskör med Karla och jag sitter och tar det lungt framför tv:en.
Snart är det idol och efter det så blir det lyxfällan .

Har nog inte så mycket mer att skriva nu.

God kväll!!


Kommentarer
Postat av: ruby och milo

milo vaknar flera gånger i timmen och vill absolut inte sova själv. helst vill han snutta på bröstet hela natten och nappen fungerar inte alls!

själv är jag helst slut på dagarna och milo m ed för den delen...

Hur gör oliver? somnar han själv i sin säng eller vaggar ni honom eller hur gör ni?



Vad vart det för overall:)?

2009-10-01 @ 20:54:45
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0