Lördag och utgång?

Ja Joel har redan åkt på jobb kursen och kommer hem senare ikväll.
Jag och Oliver har ganska nyligen ätit frukost , då lilleman vaknade 10.30 idag ?
Som sagt han är ingen bra väckarklocka för min del iaf.
Men nu fick ju jag sova ut också.

Ikväll så ska jag ut med jobbet på invito och äta, dom har redan förbeställt maten för alla
så det inte bli så sent.
Vi ska träffas 18.30.
Och igår runt 22.00 så ringer Olivers barnvakt och säger att hon inte kan vara barnvakt ikväll.
Sällan vi har problem med sånt, snarare tvärtom att det blir bråk om honom ist.
Mina föräldrar är bortresta, min stora syster är på kurs, mina småsyskon är borta, Erika (faster) till Oliver bor i England.
Ja så det kan bli.
Joel ska ringa Britt-Marie ( farmor ) till Oliver och fråga lite snällt om hon kan ställa upp.
Annars så sitter jag här med förbeställd mat och ingen barnvakt.
Men det ska nog lösa sig :-)

Igår så satt vi mest framför tv:en och kikade på program.
Sedan så åt vi lite fläskfilegryta med tagatelli och sallad.

Snart ska jag sätta igång med städningen här hemma.
Trevlig Lördag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0