Ledsen liten kille!

Ja denna kväll/natt var jobbig för alla oss här hemma.
Lilleman hade ont, alvedonen hjälpte inte, han hade svårt att äta men var hungrig.
Kunde inte ta nappen pga. värken.
Ledsen var han :'(
Det gör så ont att se honom såhär.

Idag vaknade han runt 7 och ville inte äta utan var mest ledsen.
Han fick alvedon men den hjälpte inte.
har haft fullt upp med honom idag.
Tvättstugan fick vi fixa tillsammans på bästa sätt.
Och städa här hemma? nej det har inte alls gått.
Får ta det när Joel kommer hem ikväll.
Jag lyckades få honom att somna efter 13.00 sedan sov han ca 40 min - 1 tim.
Då han jag gå sista svängen till tvättstugan men mer än så han jag inte.

Nu har jag testat ge honom flytande alvedon.
Hoppas den hjälper.
Men han är fortfarande lite grinig.

Tänk att ha 2 tänder lösa i munnen , det lär göra ont.
Jag lider verkligen med honom.

Detta kommer nog ta en stund innan det har läkt och blivit bra.
Så flytande mat får det bli ett tag framöver.
Han sitter och kollar på oss när vi äter mackor m.m och vill också ha .
Stackarn :(

Nej kanske jag ska ta på mig annat än mjukiskläder ?
Och åka iväg till barnenshus för att kolla på en lekhage eller något sådant.
Så Oliver får komma ut lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0