Kommer sakna min skrutt!

Redan ikväll ska Oliver lämnas hos min syster och blir där tills på Söndag kväll.
Vi kommer få åka tidigt imorgon och därför kände vi att det var bäst att lämna honom redan ikväll.
Uscha vad jag kommer sakna skrutten.
Detta är första gången som han sover borta och jag vet att det kommer gå bra.
Men sakna honom enormt kommer jag göra.

Men detta behöver man som föräldrar också.
Det var längesedan bara ja och Joel tog vara på varandra.
Och jag hoppas Joel kommer uppskatta hans upplevelse som han fått i present av mig och Oliver.

Snart ska jag åka och storhandla mat och hämta våran resesäng.

Hoppas alla läsare får en underbar helg :-)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det mesta var kvar, Det enda som inte kvar va ju den där elbilen för 999kr :)

2009-10-23 @ 16:29:11
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0