Fredag!

Vad händer denna dag?

Städa undan lite måste göras.
Inhandla varma kläder till pappa Joel så han har med sig det på firma grejen imorgon.
Träffa Sofia på stan?
Sedan blir det lite fläskfile gryta med tillbehör och idol :-)

Blir en tidig kväll då Joel ska upp tidigt och jag ska upp och fixa lite.
Imorgon så ska jag också på firmafest, vi ska ut och äta på invito.
Ska bli jätte trevligt att få träffa alla igen.
Så både jag och Joel ska bort på firmafest.
Fast Joel ska åka till Ånge och jag blir kvar i stan.
Så det blir en alkohol fri kväll för min del så jag kan åka och hämta Oliver.
Och kanske Joel ville ha hämtning också!
Men det ska bli mycket trevligt iaf :-)

Kollade även mitt konto igår och denna mån så fick jag ju betala tillbaka en del på skatten efter vi sålde våran lägenhet med vinst sedan var det ju fackavgift,tandläkarförsäkring,beställningar på nätet och joels försäkring på fyrhjulingen. Så efter detta så hade jag väl inte så enormt mycket pengar kvar .
Men jag fick mig en riktig överaskning när jag kollade på kontot igår , jag var nämligen några tusen rikare ;)
Jag hade fått ändrad föräldrapenning så nu fick jag för dom mån jag inte hade fått den höjningen på.
Så kul med löneförhöjning eller hur ? :D Och hellst när det märks.


Nu ska jag duscha för att sedan dra mig ner på stan.

Trevlig Fredag och helg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0