Då var denna helg slut!

Denna dag har vi spenderat hemma och i birsta.
Vi var på skopunkten för att lämna in ett par skor som gått sönder för Joel och då passade vi,
på att kolla på skor åt Oliver också, men utan resultat dock.
Sedan så åkte vi vidare till birsta city och där köpte Joel en söt mössa åt Oliver och lite prylar på apoteket.
Efter detta så vart det middag på ikea och Oliver fick en egen portion :-) Han älskar köttbullar.
Lite säkerhetsprylar och en nalle fick det bli där också.
Nu har vi nyligen kommit hem och Oliver har suttit och spelat på sitt tv spel medans Joel klipper sig och jag slappar lite.
Vi köpte med oss en marängtårta med marabou choklad så den ska vi äta när Oliver somnat :-)

Nu har Joel och jag diskuterat en hemlig sak ett tag och bollat fram och tillbaka, men nu känns det som vi snart gjort vårat beslut om detta iaf.
Men jag väntar med att skriva något om det här innan det är bestämt riktigt.

Ikväll ska jag sitta framför tv:en och kika på ensam mamma söker och kommissarien och havet.

Fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ni vågar bara inte flytta till Södertälje för då blir jag ledsen på er.

2009-10-04 @ 20:14:18
Postat av: ruby och milo

men hallå:D nu blir man ju supernyfiken ju!! på den hemliga saken alltså!

2009-10-04 @ 20:19:04
Postat av: Acca

bröllop eller syskon på g, köpa hus eller vad kan det annars vara!?!?tok nyfiken blev man ju nu!!:)

2009-10-06 @ 21:43:50
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0